bernakoc 40 öncesi canavar gibiydi 40 dan sonra geçer dediler 87 gün oldu iyice Azıttı 😂tuvalete bile gidiyor olmak bi lüks benim için artık kolik bir bebek gaz desen en üst düzeyde kucaktan indiği yok emmiyo doğru düzgün kendini sıka sıka biberondada aynısını yapıyo ne zaman düzelir bilemiyorum Allahım sabırlat versin🙃