Bende olmuştum canım en son çare doktora gittim antibiyotik kullandım geçti ihmal etme git sende Bi zararı olmuyor bebeğe merak etme.yoksa çok uğraşırsın bende kendim geçirmek için uğraştım ama sıtma tuttu Bi gece ateşim çıktı ertesi gün gittim doktora keşke önceden gitseydim.annem sürekli git baktır yoksa geçmez sıtma tutar ileride daha kötü olur diyordu haklı çıktı ☺️ sende git canm Bi an önxe