mrveefe12 Evet kızlar oğlum 5 aylık olmak üzere sallayarak uykuya dalar yarım saat uyur uyanır tekrar uyutmamı bekler geceleri böyle değil uyur ama gündüzleri çok yoruyor bugun başlıycam aranızda uyku eğitimi veren varsa tavsiye bekliyorum 💕
Babys1 mrveefe12 ayy hadi inşallah hemen alışır. Benimde 4.5 aylık bende 1 aya başlamayı düşünüyorum 🤔
Egeanul mrveefe12 4 buçuk aylığız ayakta sallıyorum bende yavaş yavaş kucağımda sallanıyıp dalarken yatına koyuyorum orda destekliyorum ama inş böyle devam eder sonra yavas yavas kucağıda bıraktırcam bakalım nasıl olcak
ssnnmm mrveefe12 biz 2buçuk aylığız uykusu gelince yarım kundak yapıp emzik veriyorum kendi kendine dalıyor çoğu zaman .reflüsü olduğu için hiç sallayanadım ne kucakta ne ayakta hemen kusuyordu
mrveefe12 mrveefe12 ben de kundak yapıyorum kızlar öylede yaptım emziğini verdim beşiğine koydum gözlerine baktım hep konuştum yavaş yavaş… direndi sonradan uyudu şimdilik iyi başladık kolay oldu 😚 zaten kundağa sarınca uyuyacağı anlar hep