Busbus58 Kızlar bayramdan sonra diş tedavi olmam gerekiyor 3 dişim kırıldı daha ileri girmeden tedbir almam gerekiyor zararı varmı
yaseminoztrk Busbus58 ben bebeğim 1 haftalıkken gittim en ufak bir problem yaşamadım. Zaten diş hekimide sorun olmaz demişti ama insan rahat edemiyor seni çok iyi anlıyorum 😊
Emellina Busbus58 ben kızım 1 aylıkken yaptırmak zorunda kaldım hemde 6 tane dişimi sütümü gitmeden sağdım iğne olunca aradan 4 saat geçti gelen sütü tekrar sağıp döktüm öyle emzirdim
Mevsimim Busbus58 bende disimi yaptirdim iki kez arayla bnde 2 saat sonra sutumu sagip emzirdim doktor oyle soyledi zaten bir sikinti olmuyormus
yaseminoztrk Busbus58 süt sağıp bırakmıştım. Gelincede emzirmedim duş alıp sütümü sağdım onu da döktüm ne olur ne olmaz diye. Dolapta süt vardı o zaman onu içirmiştim