Merhaba hanımlar son iki haftadır aşırı mide bulantım ve iştahsızlık oluyordu geçen hafta doktora çıktığımda kan değerlerimde safra enzimlerimin yüksek çıktığını söyledi doktor ultrason ve endoskopiyi bayramdan sonra çekilicem muhtemel çamurlaşma veya taş olabilir dedi dendi. Acaba başına gelen varmı mide bulantısını hep çekecekmiym emziriyorum aşırı zorlanıyorum kızım mama içmiyor 10 aylık😕