Emir29 Kızlar oğlum bugün tam 5 aylık oldu 6.ayımıza girdik yani ben mama alcagim zaman bu yüzden 2 numara aldım 1 mi almaliydim e bebekteki çalışan 5 ay bittiyse 2 ye geçebilirsiniz dedi ama bebeğim kabiz oldu siz ne zaman geciş yaptınız acaba 1 numara alıp karıştırıp mi versem.
merveliff Emir29 hiç karıştırma canım tam 6 aylık olduğunda geçebilirsin.ben sma kullanıyodum ama benim kızımda ağız kokusu yaptı smilac mamaya geçtim
Serene Emir29 6.ay dolduğunda vermeniz gerekiyor,içerik ve yapı olarak farklı.6 ay dolmadan bağırsaklar kabul etmiyor.
ZeynepAdam Emir29 6. Ay dolmali cnm 180 gun yani. Oyuzdpen dolayi bagirsaklarinda sorun olabilir vermemeni tavsiye ederim.
Deletedmom115 Emir29 Vermeyin elbette daha 1 ayınız var şu 5. Ay bitti 6 dan gün alıyor olayını dikkate almayın bebeğiniz 5 aylık 6. Ayla alakası yok.
Emir29 merveliff mamayi açtım ama 😯 internette okumuştum ilk başta hazım problemi yapabilceginden dolayı karıştırıp verin daha sonra yavaştan 1 i kesin yazıyodu. Bebelac gold kullanıyoruz bizde