OyaGny internette bebeğin Doğum tarihini girerek atak zamanlarını öğrenebilirsiniz. Benim bebeğimde 10 gün sonra 3. Ayına giriyo ve 2 gün sonra atak dönemine girecek, bizde 2 hafta önce gündüz uykularından çok çektik. Kesinlikle atak dönemidir. Ben altını değiştiriyorum, emziriyorum doymazsa mamasını veriyorum, gazını çıkarıyorum ve her gün aynı saatte banyosunu yapıyorum. Bu yaptıklarım atak döneminde de olsa beni rahatlatıyor (az da olsa)