Beyzazeynep Ya arkadaşlar yumurtalı tabak vs koycaksam önce çamaşır suyunda bekletiyorum yikayıp koyuyorum her şeyi içinide temizledim ama çok kotü kokuyor ne yapmak lazım?
bitterdelisi244 Beyzazeynep filtresine baktın dimi ? karbonat sırke dokk ıcıne bos yıka canımm bazen calısrırken ıcıne lımon koy oda guzel kokmasını saglıyor
343423betb Beyzazeynep makina temizleyiciyle önce boş çalıştırın daha sonra sirkeli karbonatlı suyla silin bütün çıkan aparatları çıkarın yıkayın yandaki lastikleride güzelce bulaşık deterjanıyla köpürtün sonra bir daha boş çalıştırın mis gibi oluyo bide parlatıcısı ve tuzunu kontrol edin
Zerr Beyzazeynep Düzenli makine temizleyici kullanıyorum gerçekten işe yarıyor. İnanın sadece peçeyeyle siliyorum tabakları. 5 yıldır arçelik kullanıyorum son 5 aydır bim in tabletiyle yıkıyorum harika
Zerr Mom44454 Şok marketten alıyorum mintax galiba arada bim den de alıyorum ama 1-2 ayda bi kesinlikle kullanıyorum