Gamzeharun benm de bütün beyaz esyam Beko 2 yıldır yaklaşık kullanıyorum. Buzdolabı çamaşır makinesi vs memnunum ama bulaşık Makinesi iğrenç berbat ötesi. Asla guzel yıkamiyor lekelerini birbibjn üstüne bulastiriyor çok pişmanım. Annemin de Beko on yıldan fazladır kullanıyor onunki çok güzel yıkar biraz şans işi ama Bosch Siemens vs bunları alıp pişman olan duymadım