11 günlük oğlum var. Son 4 gündür gazdan gece 3 ten sabah 8 lere kadar uyumuyoruz. Çok yoruldum şuan bile ağlayarak yazıyorum. Doktora götürdüm doktoru ısrarla gaz problemi 3. Haftadan sonra başlar dedi ve 1 aylık olmadan damla başlamam dedi. Ama cocuğun bildiğin gazı var. Karnı gurul gurul vs. Siz gaz için damlaları ne zaman kullanmaya başladınız? 1 ayı beklediniz mi? Şimdiden bu kadar yorulduysam ilerde ne olur bilmiyorum 😢