Hipp çok öneriliyor🙈 benim bebeğim sevmemişti, aptamil kullanıyorum 🙈 20 günlükken başladık, doymuyordu 🙄 2 aylık oldu hem emzirme hem biberon hem emzik devam ediyoruz hala tek öğün veriyorum, çocuk doymuyorsa ağlar çevrenizi dinlemeyin ve korkmayın siz büyük olduğunuz halde açken uyuyamazken o minik nasıl uyusun 💕 ve mama kötü bir şey değil kendinizi eksik hissetmeyin 💕