Immomy Hanımlar benim bebeğim 7 aylık su içiremiyordum sevmiyordu. Bugün hayat bebek suları sayılıyor onlardan aldım. Suluklu ağız da vardı içinde. Taktım onu içti o suyu sevdi. Normal suya daha kolay alışacak inşallah. Size de söylemek istedim. 🥰
Zeynepli1234 Immomy 7 aylığız bizde günde 2 küçük biberon su içiyor . Biberonu görünce hemen istiyor ağzını açıyor ya da biberon yerdeyse sürünerek gidip biberonu alıp kafasına dikliyor🤗
Ecreee Immomy ben hazır içme sulardan alıyorum pipetli bardak vs aldım sülük aldım eline verdim içti..önceden biberona koyup eline verdim öyle içti. Kendilerine verin tutma becerileri, artıyor hemde hoşlarına gidiyor 👍
Woody Immomy Anladımm. Nerede yaşıyorsunuz? Bize doktor vermeyin içme suyu demişti. Bir de şimdi küçük. Suya çok ihtiyaç duymuyor olabilir. Yemekler biraz yaglansın, yediği miktar artsın, salça vs tatsın o zaman içiyorlar 😀😀
Immomy Fun ne alaka 🤣 niye bebeğe çeşme suyu vereyim. İçme suyunu içmiyordu bebek suyunu içti ama ben tadını baktım pek fark yok ama bebeğim içti
Immomy Woody istanbulda yaşıyorum canım. Çok içirmiyorum zaten 10cc en fazla. Ağzı ıslansın diye. Dr da illa zorla demedi ama ben dert edindim ben hararet yapıyorum çocuk su içmeyince 😂
Bellatrixxx Arkadaşlar siz ne veriyorsunuz ki ben içme suyunu kaynatıp ilitip veriyorum yanlış mı yapiyorum. Bebek suyu vermedim benim ki de içmiyor hiç sevmedi bir de onu deneyeyim.
antikoalababy Bellatrixxx bende aynı şekilde yapıp kaynatıp soğutup veriyorum içiyor. Bebek suları da zaten normal hazır suyun bebeklere özel şişelenmiş hali . Hazır su illa içireyim diyorsanız istediğiniz bir markanın cam şişede satılan suyunu alın içerikleri daha güvenilir oluyor bebekler için 💚
Immomy Bellatrixxx canım senim yaptığın normal olan ben alışssın diye bebek suyu verdim sonrasında normal vericem. Neden anlamadınız bu kadar anlamadım ki