Eniz1907 Hanımlar bebeğim bianda ateşlendi ateş düşünce cildinde alerji gibi birşeyler çıktı doktor cildinde dökülmeler olursa 6.hastalık diyebiliriz demişti tedavi vermedi resmi yüklüyorum şimdi
esleminannesi2 Eniz1907 Allah ım şifasını versin alerji olabilir mi acaba belki yaşayanlar vardır üstte kalsın
BuseCan Eniz1907 ateşi en yüksek kaçı gördü ve kaç gün sürdü 3-4 gün ateş sonra ciltte döküntü olursa 6. Hastalık döküntü de 4-5 gün sürüyor
ygz08 Eniz1907 bizde yakın zamanda geçirdik döküntü son aşama döküntü başlayınca ateş düşer dedi 2-3 gün içinde de döküntüler geçti. Geçmiş olsun tekrardan
Babybloom Eniz1907 aynen ateş varsa calpol verilecek onun dışında bir tedavi yok. Bu döküntüler de geçer bikaç güne
Eniz1907 ygz08 teşekkürler sizede çok geçmiş olsun döküntünüz sizinde böyle miydi internette çok aşırı fazla ciddi döküntüler var oyüzden emin olamadım
Babybloom Eniz1907 evet benziyor. Bazıları yara gibi kabul bağlayabilirler.sorun yok bu aslında hastalığın geçmeye başladığını gösteriyor
Esmece Allah şifalar versin inşallah bende bu konu hakkında bilgi sahibi değilim yardımcı olan arkadaşlar olur geçsin gitsin bebeğiniz de iyi olsun inşallah🌹
Prensesannesi02 Eniz1907 1.5 ay önce kadar geçirdik 3 gğn ateş sonrasında döküntülerimiz oldu 2 güne kendisi geriledi doktorumuz bişi vermedi geçmesi için özelliklede uyardı bişi kullanmayın diye
Prensesannesi02 Eniz1907 belli değil canım .Ama bu hastalığı 1 kez geçiren bebekler bağışıklık kazanıyo ve bi daha olmuyormuş .çok zordu ilk ateşli geçirdiğimiz günler iştah yoktu halsiz bitkin.Allah yardımcınız olsun
Woody Eniz1907 hayır onın da bebeği geçirmiş bu hastalıgı. Döküntü uzun zamandır devam ediyormuş. Belki karşılıklı faydanız olur ☺️
yemekseverdiyetsevmez Eniz1907 6.hastalığa benziyor oğlum 6 sylıkken 3 gün ateşlendi sonra böyle döküntğ çıktı