Kızlar 2 ay önce spiral taktırdım. 2 kez normal adet oldum bir sorun yoktu adetim bitti 5 6 gun oluyor ama gun icinde kanamam oluyor parca parca bir şeyler geliyor bir gün gelmiyor diğer gün devam ediyor. Karin agrisi da oluyor arada. Yarın için randevu aldım doktora gidicem zaten de kaymış olabilir mi acaba? Yoksa ara kanamalar normal mi başta düzen olana kadar. böyle bir şey yaşayan varsa sormak istedim