sedaykn igor aldım. Geldi. Ayakkabının kendisi büyük, üst tarafı tam oluyor. Hayatımda gördüğüm en biçimsiz ayakkabı. İade edeceğim. Ben geçen yaz h&m in mantar tabanlısını almıştım. Bu yılda ondan alacağım. İgor parasına değecek bir ürün değilmiş bana sorarsanız. Modelini de çok beğenmiştim aşırı üzüldüm hatta