aslanlarin_mom LinaAzem genelde akşamları şort sıfır kol , büstiyer tarzı giyinirim yaz kış bekarkende boyleydim. Arkadaşlarım kızsa tayt kisakol tarzı erkekler varsa eşofman tunik tuplbent evdeki giydiklerim hep eski seylerimdir zaten az kullanıyorum en çok dışarısı için ve özel geceliklere para harcarim genlde ben 😊
derinimm2020 Eşofman giyerim evde yaz kış ben havaya göre uzar kısalır kollar ama misafir kadın olsun erkek olsun örterim başımı. Kadınsa eşofmanın üzerine örtünürüm erkek varsa gelenlerde normal dışarıya çıkıyor gibi bol uzun giyinir eşarp takarım.
Kaplan55 Ben carsafliyim eve erkek misafir pek gelmez gelirse evde carsafi şerifimi giyerim bayanların yanında zaten rahatım elbise eşofman tayt ne istersem onu giyerim☺️
otose_san LinaAzem evde gelen misafirim kadın ise başım açık olur. Eşofman, kapri, tişört, arada da elbise giyerim. Misafir erkek ise genelde yazma takarım, tunik, uzun gömlek falan giyerim o zamanda
Serp-26 LinaAzem bayansa sorun olmaz ki ben fortmantımda fermuarlı farecem var eğer kapı çalarsa onu giyiyorum ne bileyim kargo falan geldiğinde misafir içinse etek badi gömlek bluz seviyorum yada ince kolsuz yelek tarzı uzun şeylerim var aniden gelen olursada bijamalı isem onunla kapatıyorum
minnakleblebi Bayan komşum veya akrabam gelirse , tayt tişört , eşofman bluz. Erkek komşu gelmez evimize. Erkek akraba gelince etek tunik, pantolon tunik, yemeni veya eşarp