Merhaba kızlar
hamileliğimde gebelik şekerim vardı 40ımdan sonra doktorum şeker yüklemesi ile şekerime bakcak pek istemiyorum emziriyorum zaten aç kalamıyorum
bana ne önerirsiniz
şekerime başka bakma yöntemi var mı sadece gebelikte şekerim oldu şuan bilmiyorum tabi devam edip etmediğini