Hatice0113 1 gündür kakasını yapmadı arada ağlıyor gazdan ağladığını düşünüyorum ama kakasınıda yapmadı acaba normalmi kabız olmuş olabilir mi, ama daha 1 aylık nasıl kabız Olsun ki normalmi yapmaması?
Umutluluk 1 gündür mü yapamıyor 😀kız nolcak bi gün yapmamaktan bizimki 4 gündür yapmıyordu 1 aylık benimkide en son kulak pamuğu ile poposunu uyardım biraz önce öyle rahatladı yapt. Bişey olmaz bacm 5 güne kadar normal dediler
Nesrincente 1 gun de bısey olmaz ya 7 gune kdar normal dedı doktor bana benımkının 6gun yapmadığı oldu