hhanim prima premium care 👌🏻7 ay sonunda geçtim baştan sleepy kullanıyordum fiyatı daha makul diye ama nedenleri çok küçük ve lastikleri çok sıkı bu yüzden hep büyük boy almam gerekiyordu ve besini açtığımda hep sırılsıklam elime bezi geliyordu diyordum bu çocuk bu ıslaklıkta nasıl oltıruyor 😞. Seyahat ederken yolda bez bitti tesadüfen sleepy olmadığı için prima premium un külot bezinden almıştım. Alış o alış . Nerde sleepy nin sert taş gibi lastikleri nerde primanın pamuk gibi lastikleri 🤦🏼♀️ Ve bezi bir açtın sıfır ıslaklık. Hem de hiç büyük nedenini kullanmama gerek kalmadı çünkü sleepy gibi daracık değil iz yapmıyor. Okadar pişmanım ki 7 ay bebeğimi I ıslaklık içimde tuttugum için 🤦🏼♀️ Tecrübe işte bunlar , deneyim derim 🌸