Derinmavi ben göğüsümdeki yarılmalardan kanamalardan dolayı dayanamayıp 3 günde bebeğimi sütten kestim ve şimdi sadece mama içiyoruz 1 ay 15 günlüğüz. Asla pes etme ama emzirme yardımı alabilirsin. Bazı anneler benim gibi yanlış emzirme yöntemiyle emzirince yara yapıyor göğüsü ondan dolayıda olabiliyor. Lansinoh krem kullandım bir işe yaramadı,ıncia krem kullandım oda bir işe yaramadı. Kısacası yara yaptıktan sonra biraz zor düzeliyor