Kizlar oğlum 7ay 14 günlük dün akşamdan beri sarımsı küstü ve ağlıyor ateşi çok az vardı ama aşırı ağlıyor soğuk soğuk terliyor midesinimi usuttu anlamadım büyüklere olurya mide krampı kusma isal sanırım öyle oldu eşimde g ver dedi doktora gitmedik sabah iki kez daha aynı kustu şimdi uyudu ne iyi gelir bilen varmı usutmelere