Merhabalar, bebeğim 13 aylık, uyku eğitimi vermeye çalışıyorum.
Bugün 3. Gün, geceleri emzirdim, üstünü değiştirdim yatağa yanına yattım ilk gün 45 dk da 2. Gün 25 dk da uyudu ama gündüz çok zor oldu, hatta 2 uyku yapıyordu dün 1 e düştü ama çok huzursuz, huzursuzluk normal mi, uykusunun 1 e düşmesi normal mi, bir de odada bırakıp çıkmaya ne aşamalrla nasıl sürelerle geçmeli, 2. Hafta mı mesela, ya da gündüz ve gece aynı şekilde mi devam etmeli?