Mom081 Arkadaslar ben normal dogum yapali 2 bucuk ay oluyo ama hayla otururken batiyo dikiş kalmamistir diye dusunuyorum bu zamana kadar dogum yaptigim bölgede ufak şişlik ler var onlar diye dusunuyorum daha ne zamana kadar surer sizdede ayni sorun varmi
mombeto Mom081 canım benm 25 gün sonra bitti gibi oldu batma vs 40 günden sonra tamamen geçmişti eskisi gibiydi. Ve keside vardı dışta. İç dikişim de çoktu doktor söylemeyeyim dedi kaç dikiş olduğunu
Sezenaksukarademir Mom081 dikişlerinin çoktan düşmüş olması gerekiyor canım. Belki enfeksiyon kapmışsınız. Bence bir doktora git
Karanelo Bende normal doğum yaptım 3 ay 11 gün oluyor ama hala sızlama oluyor dikişlerimde de ele gelen top top şeyler var bilemiyorum neden böyle haftaya gidicem bende doktora ve ilişki esnasında pembe akıntı geliyor sürekli
SemaaAcc Ben doğum yapalı 2ay oldu bende hala hissediyorm ictende distanda dikişim vardı arada bir sızlıyor durup dururken yani hep oluyor bence normal sonuçta daha çok yeni hemen toparlaması imkansız
Bill Mom081 Basur olmuş olabilirmisiniz. Benimde ilk zamanlar agrilarim oluyodu oturamiyodum. Dikislerde sanıyodum sonra basur oldugumu anladim. O gecince dahada rahatladim
Mom081 Bill hayir cnm benim ic tarafta adet gorulen yerde yani dikis atilan yerde şislikler bende enfeksiyondur diye tahmin ettim
DorukArasMomss Mom081 bende normal doğum yaptım 4 ay oldu benim dikişlerim 2 hafta içinde tamamı düşmüştü iç ve dış dikisim çoktu ama 40 güne kadar o dikiş sizlamasi geçti ama henüz soğukta kalayım üşüyünce hala sızlar dikişlerimin olduğu yerler doktora da gittim normal tamamen iyileşmesi 6 ayı bulur demişti
Mom081 DorukArasMomss bendede ic dis dikis cok ic tarafta zaten sislikler batiyo belkide enfeksiyon suan adet goruyorum bittikten sonra dr bende gorunecem
DorukArasMomss Mom081 mutlaka gözük kuzum umarım kötü bir durum yoktur da sadece geç iyileşmedir sebebi . Işte iç tarafta neden şişlik var yani yeni de olmamış doğum yapalı