Kızlar 5 günlük kızım var, ateş çok yükseldi sarılık başladı hastane yattık ve bitkin durumdayım. Herşeye rağmen dayanmaya çalışıyorum. Bebeğim sarılık gitsin diye emzirmekten sol göğüs ucum kan geliyo, ne yapmalıyım acil bana yazın. Yanımda ıncıa göğüs ucu kremi var onu sürdüm. Başına gelen bana yardımcı olabilecek birileri aranızda var mı