biregesevdasi cam şişede olan biogaia sizinki bigaia içerisinde ek olarak d vit var galiba, bizde cam şişede olanı kullanıyorduk kapağını açana kadar dolapta ilk kullanımdan sonra da oda sıcaklığında muhafaza ediyorduk
Bizimki sadece probiyotik damlaydı (biogaia) o yüzden ek d vit kullanıyorduk