Merhaba kızlar tazecik 3 günlük anneyim çok şükür bugün sütüm gelmeye başladı. Avent kalkanları kullanıyorum ilk süt çok önemli. Oda ısısında 3 saat bekleyebildiği için hemen 2 saatlik sütü poşetime koyup buzdolabına koydum. Şimdi sorum şu koyduğum poşetin üstüne tekrar kalkanda biriken sütü ilave yapabilir miyim. 2 saat kadar sonra tekrar süt birikir çünkü. yoksa yeni poşet mi kullanmalıyım