canzuu Uyku uykunun mayasıdır. Aksine gündüz uykusunu ne kadar kaliteli ve ihtiyacı olduğu kadar uyursa gece uykusunuda o kadar güzel uyur. Daha çok minik 2 uyku yapması için.
Benim oğlum da 4 aylık hep sabah 5-6 civarında uyanır. 7-7:30 gibi kalkmasını istiyorum ama şimdilik olmuyor. Bir kaç yöntem araştırıp,deneyeceğim. Bakalım ne kadar faydası olur. Ama siz kendi kafanıza göre gündüz uykusunu düşürürseniz,gecesini daha fena yaparsınız. İlk oğlumdan da tecrübeyle sabit.