zumra63 kizlar yardım edin kızım ilk disini 7 ay 5 gunlukken çıkardı. o gün bu göndür geceleri 10 kez uyaniyor. sabahta 6da ayakta. ondan önce geceleri birkez uyanir emer yatardı. iki dişi cikti hala uykulari düzelmedi ne yapcam bir fikir verin
Teomanannesi zumra63 her uyanmaya emzirip yatırdıysanız alışkanlık yapıyor maalesef bizde dişten dolayı sık uyanmaya başladığında emzirip geri yatırıyordum aylar sonra farkettim ki emmek için sık sık uyanıyor alışkanlık yapmış
zumra63 Teomanannesi peki şuan 8 aylık her uyandiginda emzirmeden uyutsam birsey olur mu acaba acıkmaz mi mesela gece boyunca birkez emzirsem olur mu
Teomanannesi zumra63 9 aylığız bir aydır gece bir kere emziriyorum hala çok sık uyanıyor bugün karar verdim hiç emzirmycem mahvetti beni hiç uyumadım nerdeyse bakalım emmeyi bırakınca uyumaya başlayacak mı