Benim başımada geldi ikinci gün oldu ateşi çıktı kontrole gitik benden kapmış neysee 5 gün hastanede yattım serum verdiler ama ben o doktor hiç güvenmedim keşke kalmasaydım diyorum şimdi bile hemen antibiyotik verdiler ve yukarda yazılanlara baktım emdikçw geçiyomuş neyse ben de oda yoktu süttüm kaçtı stresten ama üzülme lütfen biz 15 gün antibiyotik aldık bu sefer göbek bağı intihap kapmış okadar göstermeme rağmen neyse yani geçiyor sen kendine iyi bak annem bana diyodu da anlamıyordum gerçekten süt çok önemli pompa ya buzluğa koy gelince verirsin bebeğe🥰