Bebekmasharbulut Merhaba anneler 😍 yeni doğum yaptım. Aktarlardan bazı otlar alıp kaynatıp çay niyetine içiliyor ? Süt arttırmak icin ne almalıyım ? Sizce ne yapmalıyım ? Nasıl yol izlemeliyim ? simdiden teşekkürler
Tubis5712 Bebekmasharbulut öncelikle sık sık emzir aç kalmamaya gayret et bol sıvı tüket kimsenin dediğini kafana takma sadece bebeğini düşün sık sık duş al sıcak uygulama yap göğüslerine ben ilk zamanlar rezene anason ve kimyon karışımı kullandım etkisini gördüm
Astadavistabeybi Bebekmasharbulut hiç çay falan değil direk irmik helvası yap üzerine tahin dök onu ye İnan sütünün arttığını göreceksin
ogul Bebekmasharbulut kesinlikle irmik helvasının süt artırdığına sahitim😀havayı yeyince bol su icesi geliyor insanın bu da süt artırıyor doğal olarak
Ipekoz Bebekmasharbulut ben tahin helvası kuru incir humana anne çayı ve promalt içiyorum hepsi de çok güzel süt yapıyor
Asleres Ben rezene içiyorum her gün , incir ve kuru üzüm tüketiyorum. Bunları birlikte komposto gibi içenlerde varmış süt arttırmak için. Bide her gün hurma yiyorum mutlaka, hurma ciddi anlamda sütümü arttırdı . Günlük 5 tane falan
DoganurcaN Hurma, ceviz, badem, incir, humanalar, günde bi yumurta, bide havuç çok arttırıyo benimkini gece başucuma koydum uyandıkça yedim semsert oldu göğsüm bide kaliteyi arttıyo bunlar