paradise Çok geçmiş olsun öncelikle, diş ateşi 38i geçmez diye biliyorum. İdrar yolu enfeksiyonu ya da baska bir enfeksiyon olabilir siz ne olur ne olmaz bir doktora gidip tahlil verin isterseniz mudahale ederler en azindan tedaviye hemen baslanirsa daha cabuk sonuc alirsiniz. Bize doktorumuz atesi 39u geciyor ve calpolle dusmuyorsa yarim fitil koyun demisti, fitilin de adi paranox S isterseniz bir de onu deneyin ama dusse bile atesi mutlaka doktora gidin.