Yigit_pasam Mavieylul kaynamış suyu hazırda tutuyorum.bazen ılık bazen soğuk veriyorum ikisinide seviyor bebiskom..alerjik mama kullanıyoruz alistirana kadar neler çektim neler 😥kaşıkla yavaş yavaş alıştı.simdi biberonla iciyor şükür
Merve_gcl Mavieylul çaycıda hazır kaynamış suyum oluyo 40 derece ayarı var ısıtıyorum mama yapıyorum biberonla veriyorum
Renk Bir termosta her zaman kaynamış sıcak suyum olur. Bir sürahidede kaynamış soğumuş suyum olur. İkisini karıştırıp bileğimi yakmayacak seviyeye getiririm. Artık o kadar alıştım ki tek seferde o ayarı tutturabiliyorum :))
Mirac16 Mavieylul hayı canım zaten havalar ısımdı bogazları falan da şişmşyor kaymamıs sogumus suyum surahıde yapıyorum hemen demlikte kalan suyu hep eklıyorum sürahiye