BabyGirl dolaşım sisteminin en uç noktaları olan eller ve ayaklar çoğunlukla soğuk olur bu durum büyükler içinde geçerlidir. Bebeklerin dolaşım sistemi henüz gelişmediği için eller be ayaklarının soğuk olması olasıdır 🙂 vücut ısısını anlamak, üşüyüp üşümediğini bilmek için ense, sırt ve göğsüne bakabilirsin 😊