Kizlar bebegim 15 ayin içerisinde elimizden parmaklarimizdan tutup yürüyor tek elini bile birakmamiza musade etmiyor varmi cocugu gec yuruyen artik kafaya takmaya basladim gelisimi falan hersey cok iyi ama budurum endiselendiriyor yurume arkadasi falan alicam bakalim nekadar etkisi olcal artik👍