Aycan5454 Öncelikle en güzel en özel anneler anneler günü kutlu olsun iyi ki varsınız ❤️ Soruma geçeyim Özel hastanede Doğum yapınca Doğum parası alınmıyor mu ? Birisi bana açıklayabilir mi rica etsem 🙄
ecem26 Aycan5454 alabiliyorsunuz ama sisteme girmemis olabiliyorlar,bende olmustu hastaneyi arayip rica etmistim,halletmislerdi.sonrasinda basvuru yaptim ve aldim.
ikibalannesiSena Aycan5454 2 kez özel de yaptım çalıştığım için analık parasını ve diğer tüm haklarımı aldım 💞