ArzuOguz Kızlar 4 ay önce sezeryan ile doğum yaptım bi oğlum var şimdi bişey merak ediyorum Plansız hamile kaldığımda bebeğimi sütten kesmek zorunda mıyım eğer hamile kalırsam tekrar sezeryan nasıl oluyor bilgisi olan var mı .?
Guzelkizimbenim ArzuOguz bildiğim kadarıyla emzirebiliyorsunuz bebekte bi sıkıntı olmadığı sürece sezeryani bilemicem hamile misin peki
Mina0607 ArzuOguz bebek emzirilebiliyo doktor kontrolünde. Kuzenimde 5 aylıktı bebek hamile kaldı şükür sıkıntı olmadı doğum yaptı
Egehaninannesii 4 ay baya erken emzirebilirsin tamamen vitamin değerlerine vs bağlı bu. İkinci sezeryani olursun ama riskleri var neden dikkat etmedin ki?
ArzuOguz Egehaninannesii ya belli değil korunuyorum ama bi kurt düştü içime sormak istedim internetten bişey bulamadım