Karnından guruldama sesi gelince çığlığı basıyor aç mı yoksa gazı mı var. Ha bir de iki elini birden ağlarken ağzına sokuyor. 13 aylık şuanda gün içinde iyi beslendi benide emmek istedi sonra ısırıp attı. Mama verdim kabul etmedi başka biseyler verdim yine yemiyor. Diş mi gaz mi artık kafayı yicem. Dalıyor sonra yine ağlayarak uyanıyor. Tamam diş etleri şiş ama benim bildiğim tam patlatacakken boyle olur. Ama patlama aşamasında değil niye habire uyanıyor ekranı çift görüyorum artık günlerdir durum bu. Neyin nesi artık disse çıksın bıktım