Iyi geceler hayirli kandiller hanimlar.. Bi onceki postumda bebisim usuttugunu yazmistim neyse bugun gun icinde hava verdim agri kesici verdim atesi hic olmadi felan gece zar zor uyudu sonra aglayarak uyandi ve nefes almakta zorluk cekiyodu burnu felan da temiz ama icten kapaliydi heralde yani ne kadar temizlesemde.. Agzi acik zor nefes aliyordu..
Esim gordugu gibi giyin gidiyoruz dedi ve gittik..
Hemsireye derdimi anlatirken bu kadarmi bu mu diyip durdu neymis nefes alamamasi icin morarip yesillenmesi gerekiyormus.. Yok yani illa ayilip bayilmasimi lazim anlamiyorum🤦🏻♀️
Sonra cocuga bi baktilar hemen kortizonlu hap verdiler dili azcik sis nefes guclugu var diye😞😞🤦🏻♀️
Korona testi yaptilar (negatif) sonra da bogaz agrisi teshisi koyup hap ve hava vererek yolladilar..
Ha bunlari niye yazdin diyenler olabilir yazasim geldi nedeni yok 😒💘