Tostosanne Kızım 2 aylık olucak. Uyanık kaldığı zamanlar çok az yani günde belki 3 saat ve bununda bi kısmı ağlamakla geçiyor. ne zaman sakin durup gülümseyip kendi kendine yatıp vakit geçiricek acaba? Çünkü bizim şebekliklerimize biraz bakıp gülüyo peşine ağlamaya başlıyo ve meme istiyo sonra da uyuyo. Bi süre uyutmadan vakit geçirsek tekrar uykuya dalması problem oluyo ve daha çok ağlıyo. Bu durum ne zaman biticek bebeği böyle olan var mı?
Pinardefne Tostosanne benimde bebegim ilk üç ay genelde uyudu gaz sorunu yoktu uykuyuda çok seviyodu 4.ayda uyanık kaldıgı saatler arttı gülüşüyoduk oynuyoduk :))
Zeyyy Tostosanne en azından uyuyomus kızım gündüz çok az uyurdu uyumayınca ağlardı sadece memede susuyodu tüm gün meme de yapışık gezerdik yemeğimi o emerken yerdim düşün 4.aydan sonra rahatlamaya başladık diş dünyaya ilgi arttıkça ağlamaları kesildi