Kızlar 1 aylık bebeğim prematüre doğdu 2 hafta küvezde kaldı 2 haftadır benimle doktor hastaneden çıkarken kağıda her 2,5 saatte bir 40 Cc besliyorduk biz sizde ona göre besleyin gibisinden yazı yazmıştı . Fakat bebeğim bazen daha uzun uyuyor 3 saat falan kesintisiz uyandırıp verince açmıyor ağzını , ama aç olduğu zaman da memeye saldırıyor. Demem o ki çocuk aç olsa ağlar değil mi , durmaz huysuzlanır zaten öyle değil mi ?