Ikrazumra19 Hanimlar esimde alerji var galiba her sene bu aylarda hapsirik gozunde kaşınma yanma oluyor ve burun akintisi oluyor belirtiler bahar alerjisi gibi duruyor başına gelen varmi ne yaptilar doktoe veya ilac yada farkli birseyler
Kifayet Ikrazumra19 aynı belirtiler bende vardı 2 gün önce doktora gittim burun spreyi ve ilaç yazdı kullandığım gün etkisini gördüm hapşurmaktan ölüyordum resmen
Birkucukeylulmeselesi Ikrazumra19 kaynım ve kayınvalidemde var ilaç kullanılıyor evet aile hekimi yazdı ikisine de aynı şeyleri yaşıyorlar hatta hapşırmaktan sırtları bile ağrıyor çok kötü durmayan bi hapşırık oluyor bi başlarsa
Arifeeee Ikrazumra19 eşim de var aynı sizin söyledikleriniz..burun ve göz spreyi var biraz olsun rahatlatıyor. Dışarıya çıksın sürekli hapsuruyor birnu kaşınıyor.
Prensescilek Ikrazumra19 ayyy canim yıllardır bunu çekiyorum Benjm de alerjik astim iste .Toza ,polene karşı Bahar gelsin hemen basliyor hapşırık gozlerde yanma vs .Canim doktora gitsin .Alerji hap verirler belki .Ben emzirmeden önce kullanıyordum bu aylarda cok cok iyi geliyordu
Ikrazumra19 Kifayet esimde oyle hatta aklima korona geldi ama yok alerji birde gecen yillsrdads olmustu sabah doktors gidecek bakalim ınszallah faydasi olur
Kifayet Ikrazumra19 zaten bu zamanda en ufak rahatsız olsak korona zannediyoruz maalesef 😬 gitmekte fayda var yoksa alerji ile başa çıkılmıyor gerçekten çok kötü birşey
Efa bende de var her sene katlanarak artıyor maalesef kaşıntı hapsuruk ve burun akıntısı zor bir şey sağlık ocağı ilaç yazıyor bir nebze rahatlatıyor ama tam olarak geçirmiyor hele hava biraz esintili ise eyvah !!
Tsksn-gns-27 Bende oyletim canım bütün göz bende damagim kasinirdi birde delik delik olur bugün gün girc güç kasir dururdumm ayyy gelsin istemiyorum tekrardan dışarı çıkmaya çalışıyorum gözlerimi cok şişer
Ikrazumra19 Prensescilek yaa evet esimde ayni surekli hapsirik gozlerini cikariyor kasimaktan kipkirmizi yapiyor
2minikannesi Ikrazumra19 bende var doktor sprey felan vermişti bu aralar gözlerimde de hashaslaştı daha önce gittiğimde göz nezlesi başlangıcı demişlerdi bakalım tekrardan gidecem