Kızımı artık kendi odasında uyutmaya başladım. 2 haftadır alıştırmaya çalıştım . Fakat 3 gündür bağırarak uyanıyor canı yanmış gibi çığlık atıyor. 😔Hemen zaten yanına gidiyorum sesini duyabiliyoruz bebek telsizi de var. Ama neden böyle bağırıyor sebebibi bir türlü bulamadım. Gece uykusuna bir geçiyoruz sabaha kadar her uyandığında çığlık çığlığa. Zar zor sakinleştirebiliyorum. Önerisi olan var mı? Bildiklerinize ihtiyacım var çok 🙏