Kızlar aklımdan geçmeyen basima geldi iftar vaktiydi sonra kuruyordum esimde oglumu kucağına almış yemek yediriyordu sofraya çorba koydum esimede dedim çocuğu bırakma sıcak yeni kapattm çorba dedim arkami dönmem le oğlumun çığlığı bir oldu elini kaynar çorbaya soktu 😢😢 sesi hala kulağımda hemen soğuk suya soktum ama çığlık çığlığa acile gittik sol 3 parmağı 2 derece yanık oldu su topladı merhem sürüldü ağrısı olmuyor oyuzden iftarı bile gece 11 açtım boğazından bişey gitmiyor onu öyle gördükçe kahroluyorum kayinvalidem üstte oturuyor geldi bana dediği sen koymussun çocuğu yaktın çok zOruma gidiyor beni suçluyorlar üstüne bide hangi anne evladina zarar verebilir ki 😒😒 bide kızlar başına gelen oldu mu sizce çabuk iyilesirmi korkuyorum