212121e4 aynı evdesin zaten birlikte olmaya gerek yokki. Çoktan bulaşıyor. Biz çok çektik. 4 ay boyunca. Hala daha geçmedi sanıyordum. 2 gün önce doktora gittik. Hepimizi muayene etti. O hep duymak istedigim cümleyi söyledi. Uyuz hiçbirinizde yok. Olan kaşıntı ve kabuk baglamalar yaptıgınız sayısız ilacın sonucu olarak atopik egzama dedi. Şimdi egzama için krem sürüyoruz. Vucudumuzu nemlendiriyoruz. Çok şükür kurtulduk. Çok zordu. Allah düşmanıma vermesin. 3 çocugum eşim ben bitik haldeydik. En küçügü dogurdugum hafta yakalandı uyuza. Çok şükür ki geride kaldı artık.