Aydanurr123 yok ya emin ol farkedecek doktor saçmalamış resmen 8,9 ayı beklemek niye çocuğa boş yere anestezi vermek niye ha dil bağı çok geridedir etkisizdir emmeye etkisi yok diye söyler ama o zamanda kesmeye bile gerek kalmaz ben Kayseri’de yaptırdım canım baya iyi bir çocuk cerrahına sende öyle yap adam direk ağzına baktı bu kesilecek dedi siz iki saniye müsade edin dedi oğlum uyuyordu hatta kesti beni çağırdı odaya tekrar al emzir geçmiş olsun dedi o kadar basit yani çocuk uyumaya devam etti