5 ay 21 günlüğüz , anne sütü veriyorum emiyor fakat çok kısa ve uzun süre öyle emmden durabiliyor bugün artık karnı içe doğru olmuş kemikleri hep elime geliyor zaten. 5. Ayda kilomuz 6 buçuktu şimdi 7 olmuşuzdur en fazla ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten çok üzülüyorum. Şöyle sağlam emse o kadar rahat edicem ki . Doymadığını anlayıp uyurken sağıp veriyorum alıyor bitince direkt göbeği çıkıyor. Bu hep böylemi olacak yani her emmede ben sağıp takviyemi yapıcam sürekli aklım bebeğimde aç aç aç diyip duruyorum var mı benimle aynı durumu yaşayan çok üzülüyorum