Ben doğum yapalı 4.5 ay olmak üzere. Doğumdan sonra Kanamam çok olmuştu doktora gittim doktor bana duphaston diye adet düzenleyici bi hap vermişti o u kullandım 2 paket. Oğlum 3 aylıkken adetimi oldum. İlacında etkisi olabilir belki bende. Bide genetik olabiliyor bu durum benim annem doğumdan sonra hemen adet olmuş kızlar bazı genlerini anneden alıyor. Bazen geç olanlarda var bu normalmiş canım