Merhaba kızlar bebeğim 10gun snra 1yasidna olcak ama hiçbir şey yemiyor beni sinir ediyor. Eskiden yerdi şimdi hicbiseyi yemiyor bagiriyor çığlık kıyamet çok da zayıfladı OMEGA 3veriyorum sadece emiyor 7/24cokcyoruldum ne yapmalıyım nasıl beslemeliyim yardimm