Kızım 21 aylık üç gün öncesinde ağzında yara vb farkettm aşırı iştahsız huzursuz hiç bişey yemiyordu onun öncesinde bende aft çıkmıştı kızlar. Bugün Dr götürdüm Boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi ve çok şükür ateşimiz olmadı ve kızım bugün diğer günlere göre çok iyiydi ilaç kullanımı hakkında gerçekten çok kararsızım. Karadut pekmezi
ıhlamur ayva yaprağı çayı vs vitaminler veriyorum. Boğaz enfeksiyonu geçiripte antibiyotik kullanmayan varmı. Teşekkürler 🙏🏻