Mavislerinannesi tabi ki içmesek daha iyi. Nikotin süte geçiyormuş ama bazı kişiler de sigara ve emzirme arasında 2-3 saat ara verilirse sıkıntı olmayacağını söylüyor. Ama sorun olmasa bile sütün kalitesini ve verimini düşürüyor. Ben de içmemeye çalışıyorum, hamileliğimde ağzıma sürmedim, doğurdum 1 sene içmedim ama sonra eşim içince mecbur aklıma geliyor, haftada 1-2 oluyor 😞